Direktlänk till inlägg 9 mars 2015

AnExit

Av utväg - 9 mars 2015 22:52

Ja hur ska man börja?? Ja jo namnet på denna sida :) . Då man inte kan använda ÅÄÖ i namnet så får det bli så. Sidan skulle heta En Utväg.

Hmm ja efter 35 år i en fart fyllt liv med äktenskap och andra motgångar så har jag äntligen funnit mig en utväg här i livet. Ingen negativ ugväg nej nej så svag är jag inte så jag ger upp utan snarare tvärtt om.

Jag kommer vid sängdags att lägga in ett inlägg om vad som sker i och runt mitt liv, tänker börja lite hastigt här nu med ett kort inlägg innan jag ska sova :).

Ny start
Jag har nu sedan 2010 levt som ensamstående , efter att jag lite överrumplande blev skild från min fru som jag älskade som livet, dessvärre så var inte dessa känslor ömsesidiga , men hmm det kanske inte är meningen att man ska vara villig att satsa hela sitt liv med en å samma kvinna.. Jaja nu lämnar vi detta :) det är bara att blicka framåt här i livet och sätta nya mål och förutsättningar ?.

Har nu dem senaste dagarna börjat få en närmre kontakt med en kvinna som funnits i umgänget i många år,
Jag har alltid funnit henne väldigt vacker och rolig, men mer har man inte vågat närma mig henne då jag inte vågat visa mina känslor för henne plus att hon varit upptagen, och förstöra för någon för att få som jag vill skulle jag aldrig göra,
Men dem sista dagarna så har tiden känts rätt och jag gör ett försök att visa vad jag känner å tycker om henne,
Var iväg och köpte en relativt stor bukett med blommor som hon chock artat tog emot, vi spenderade kvällen tillsammans med att äta Tacos och dricka lite vin, kvällen kändes helt underbar och jag trivdes med henne, dagen efter bjöd jag med henne på bio (hehe behöver jag säga att jag satt på små rosa moln hela kvällen).
Så nu har vi haft ett par dagar tillsammans som "vänner" och jag vet inte om hennes intresse för att så snart som möjligt träffas för att dricka kaffe är för att hon som jag börjat få intresse i mer.???

Är bara så jä**a rädd att göra bort mig , har ju drömt om detta sedans jag träffade henne för första gången för 20 år sedan..


Hmm blev visst ett lite längre än jag tänkt mig ikväll :)

Ja ja Natti natti på er nu alla glada

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av utväg - 31 mars 2015 04:05

Du vet inte hur man älskar någon.Detta var de orden jag fick höra av min FD fru när vi gick isär.Varför??? Från första dagen hon blev min älskade så lovade jag mig själv att hon skulle slippa ett likadant förhållande som hon hade med sin tidigare Mak...

Av utväg - 19 mars 2015 01:25

vad ska man säga?? Jag tror jag har gått och kärat ner mig i kvinnan jag drömmt om så länge, hon är så när att jag kan krama henne , jag kan känna hennes värme , jag blir så underbart barnslig i själ och hjärta när jag är med henne, jag blir eld oc...

Av utväg - 17 mars 2015 23:28

För lite mer än två veckor sedan fick jag samtalet om att min dotter dratt från sin moder ,när hon skulle hämta hem dem från skolan, självklart deltog jag i sökandet efter henne, efter någon timmas sökande fick jag samtal från en av min dotters klass...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards